Saturday, September 24, 2016

Forex Mark Ontleding

Deel 6: Wat is Prys Aksie Trading Ontleding? Wat is Prys Aksie Ontleding? My definisie van prys Aksie Ontleding: Prys aksie analise is die ontleding van die prys beweging van 'n mark met verloop van tyd. Deur te leer om die prys aksie van 'n mark te lees, kan ons 'n mark se rigting vooroordeel asook handel van herhaling prys aksie patrone of prys aksie setups wat veranderinge of voortsettings in marksentiment weerspieël bepaal. In eenvoudiger terme: Prys aksie analise is die gebruik van die natuurlike of "rou" prys beweging van 'n mark te analiseer en te handel nie. Dit beteken, jy maak al jou handel besluite suiwer gebaseer op die prys bars op 'n "naak" of aanwyser vry prys grafiek. Alle ekonomiese veranderlikes te skep prysbewegings wat maklik gesien kan word op 'n mark se prys grafiek. Of 'n ekonomiese veranderlike gefiltreer af deur 'n menslike handelaar of 'n rekenaar handelaar, sal die beweging wat dit skep in die mark maklik sigbaar op 'n prys grafiek wees. Daarom, in plaas van om te ontleed as 'n miljoen ekonomiese veranderlikes elke dag (dit is onmoontlik natuurlik), jy kan eenvoudig leer om handel te dryf van die prys aksie analise, want hierdie styl van handel kan jy maklik ontleed en maak gebruik van al mark veranderlikes deur eenvoudig te lees en handel af van die prys aksie geskep deur gesê mark veranderlikes. • Hoe kan jy prys aksie analise toe te pas om die Forex mark? In die eerste plek wil ek sê dat die prys aksie analise kan gebruik word om enige finansiële markte handel te dryf, aangesien dit bloot gebruik van die "kern" prys data van die mark maak. Maar my persoonlike gunsteling mark om handel te dryf, is die Forex mark, hoofsaaklik as gevolg van sy diep likiditeit wat maak dit maklik om te betree en die uitgang van die mark, en ook omdat die Forex mark is geneig om beter trending toestande sowel as meer wisselvalligheid wat maak vir beter rigting handel en laat prys aksie handel om werklik skyn. My eie persoonlike benadering tot handel en onderrig prys aksie handel is dat jy effektief kan handel van 'n paar beproefde prys aksie setups. Daar is regtig nie nodig om te probeer en handel van 25 verskillende prys patrone, die Forex mark beweeg in 'n relatief voorspelbare mode meeste van die tyd, so al wat ons nodig het is 'n handvol van effektiewe prys aksie inskrywing Opstellings vir ons 'n goeie kans te gee op die vind en betree 'n hoë-waarskynlikheid ambagte. Die eerste ding wat jy hoef te doen om die prys aksie van toepassing op die Forex mark, is om jou kaarte van alle aanwysers strook en kry 'n "skoon" prys grafiek met net die prys bars in 'n kleur wat jy wil. Ek kies eenvoudige swart en wit of blou en rooi vir my kleure, maar jy kan kies watter een ook al die kleure wat jy wil (Deel 7 sal 'n inleiding tot kartering dek). Hier is 'n voorbeeld van my daaglikse skedule ingestel is op die EURUSD: Nou, laat ons kyk na 'n voorbeeld van 'n skoon en eenvoudige prys grafiek langs 'n prys grafiek bedek met 'n paar van die mees gewilde aanwysers dat baie handelaars gebruik. Ek wil hê jy moet kyk na hierdie twee kaarte en dink oor watter een lyk makliker en meer logies om handel te dryf af van: Uit te kyk na die twee kaarte bo, sal jy waarskynlik saamstem dat dit lyk 'n bietjie dom om die natuurlike prys aksie van 'n mark met vuil en verwarrend aanwysers verberg. Alle aanwysers is afgelei van die prys beweging anyways, so as ons 'n vaste metode om handel te dryf wat slegs gebaseer is op die prys beweging (prys aksie analise), dit maak net sin dat ons sal gebruik in plaas van probeer om slordig sekondêre data te ontleed. • Wat is 'n prys aksie handel sein? Volgende, kan bespreek hoe ons prys aksie analise kan gebruik om inskrywings in die Forex mark te vind van 'n rou prys grafiek. As gevolg van jare van die handel die markte ek gekook al wat ek geleer het in my eie unieke metode van handel met prys aksie. Hierdie metode bestaan ​​uit 'n handvol van die baie spesifieke prys aksie inskrywing snellers wat kan jy met 'n hoë-waarskynlikheid toetrede tot die mark. In wese, wat ons is op soek na is reoccurring prys patrone wat ons iets oor wat die mark kan doen in die nabye toekoms te vertel. Vir doeleindes van bondigheid en uit respek vir my betaal lede, ek sal nie weg al my handel strategieë te gee en inskrywing snellers hier, maar jy kan meer oor die handel strategieë wat ek leer in my handel kursus leer. In die grafiek hieronder, gaan ons kyk na 'n besonder goeie prys aksie sein vir die handel met tendense; die binnekant bar strategie. In die voorbeeld grafiek hieronder, kan ons 'n prys aksie handel sein wat ek graag gebruik in trending markte te sien; die binnekant bar opstel: • Hoe om die prys aksie analise gebruik om 'n markte tendens te bepaal Jy sal waarskynlik kom oor baie verskillende aanwysers ontwerp om jou te vertel wat die tendens van 'n mark is. Maar die mees beproefde en betroubare manier vir die bepaling van 'n markte tendens is eenvoudig om te kyk na die daaglikse kaarte en die markte prys aksie te ontleed. Om 'n verslechtering neiging te identifiseer, moet ons 'n patrone van laer hoogtepunte en laer laagtepunte, soms met aantekeninge deur 8220; LH en LL8221 ;. Om 'n uptrend identifiseer, moet ons 'n patroon van hoër hoogtes en hoër laagtepunte, soms met aantekeninge deur 8220; HH en HL8221 ;. In die voorbeeld grafiek hieronder, kan ons voorbeelde van 'n verslechtering neiging, 'n uptrend en 'n uptrend verander na 'n verslechtering neiging sien: • Waar en wanneer moet jy 'n prys aksie sein handel? In my handel kursus fokus ek swaar op die onderrig van my lede hoe om handel te dryf met 8220; confluence8221 ;. Toe ek sê 8220, handel met confluence8221; Ek basies verwys na op soek na gebiede of vlakke in die mark wat duidelik is betekenisvol. Samevloeiing beteken wanneer dinge bymekaar kom of sny. Dus, wanneer ons is op soek na 8220; handel met confluence8221; ons probeer om 'n duidelike prys aksie sein met 'n beduidende vlak in die mark saam te stel. Daar is verskillende faktore van samevloeiing dat ons kan sien nie, maar in die grafiek hieronder ek wys jou prys aksie setups wat gevorm word by sleutel ondersteuning en weerstand vlakke in die mark; ondersteuning en weerstand is elkeen 'n faktor van samevloeiing. Nota: Ek het jou bekend gemaak twee prys aksie setups in die onderstaande grafiek; die pen bar strategie en die fakey handel sein. In die voorbeeld grafiek hieronder, is ons op soek hoe om die prys aksie setups handel van bymekaar kom vlakke in die mark: In closing8230; Hierdie les het jy 'n basiese oorsig van watter prys aksie analise is en hoe om dit te gebruik in die markte. Van hier, moet jy gaan na die volgende deel van hierdie beginnerskursus en hou leer oor Forex en prys aksie handel. Soos altyd, indien u enige vrae oor die handel net e-pos vir my hier. en as jy meer wil weet oor hoe om handel te dryf met die prys aksie leer dan Checkout my prys aksie handel kursus vir meer inligting. Leerplan van Alle hoofstukke


No comments:

Post a Comment