Wednesday, October 5, 2016

Gann Trader X

Gann Trader X Die handel robot boks en logo. Vandag is ek die hersiening van 'n produk deur geïnspireerde Trading sagteware genoem Gann Trader X wat beweer dat hy die wêreld se eerste all-markte handel stelsel wees. Die sagteware pakket bestaan ​​uit twee pakke beskikbaar, die Premium Plus ($ 97) en die Platinum ($ 497). Met die premium handelaars kry toegang tot al die Forex pare. Met die platinum pakket die kliënte kry toegang tot, aandele, indekse, kommoditeite, 'n mebmers gebied, gratis opgraderings, e-pos kennisgewings seine en nog baie meer. Die Gann Trader X is 'n stelsel wat kwansuis werk op net oor alles. Die ontwikkelaars sê dat 8220; jy kan jou oorwinning verhouding verken en te transformeer jou wins potensiaal te danke aan die eerste universele stelsel handel wat toegepas kan word om al assets.8221; Ek is altyd senuweeagtig oor stelsels wat probeer om te veel te doen as hulle dikwels bereik te ver en uiteindelik onder die lewering van oor die hele linie. Trading Resultate As ek kyk na die resultate vir die Gann Trader X dit lyk asof hulle is net 'n versameling van terug toetse en hulle ook stop aan die einde van 2012. Ek dont weet wanneer hierdie sagteware is vrygestel, maar ek dont like dat die resultate al lyk oud. Ek sou graag wou weet hoe hierdie strategieë op die oomblik besig is as ek gaan om dit te koop.


No comments:

Post a Comment