Monday, October 3, 2016

Hoe Kan Forex Brokers Gebruik Facebook

Advertising Hierdie artikel is deel van 'n reeks van in-diepte bespreking van sosiale bemarking in die FX makelaar produksie deur Media Groep Londen, 'n full-service bemarking agentskap wat spesialiseer in die aanlyn handel bedryf. Sosiale Marketing op Facebook is 'n wyd in diens taktiek deur Forex Brokers. Soos die geval met enige strategie, kan 'n Facebook strategie nie bly staan ​​nie op sy eie; die suksesvolle makelaar werk dit as deel van 'n wyer sosiale bemarking strategie, insluitend die neem van die deel van 'n uitgewer en laat handelaars aan te sluit, of dit nou in 'n forum of deur te begin 'n sosiale handel site. Soos bespreek in ons bespreking van makelaars op Twitter. Ons verdeel die doel van makelaars se Facebook bladsye in vyf kategorieë, Aankondigings, Mark data Events, navorsing en Commentary, Seine en interaksie wat wissel van ver van 'die handel "om naby daaraan. As ons kyk na die aantal mense soos deur doel kan ons sien dat interaksie vind 'n veel groter rol op Facebook dan is dit op Twitter - hoofsaaklik as gevolg van die oneweredige uitwerking wat die eToro rekening het op die statistieke. Ons kan sien eToro synde die voorste makelaar op Facebook, gevolg deur Saxo Bank en FXCM. eToro se sukses op Facebook lyk meestal toe te skryf aan hul wedstryd gee geskenke en tentatief Forex verwant stembusse en vrae te wees. Hierdie taktiek het hulle 'n groot gehoor van mense ten minste afstand belangstel in Forex, wat in ooreenstemming is met hul gehoor van begin handelaars gegee. rekening Saxo Bank se is hoofsaaklik gebruik word vir die bevordering van navorsing en kommentaar, sy mees graag bladsy is een van die enigste rekeninge met Forex in die naam, 'n sterk aanduiding dat gevind word om volgens massa publiek, makelaars nodig het om die produk se naam het in hul bladsy titel . Geen makelaar bespreek word tans met behulp van Facebook vir seine en ten volle gebruik van die aandag van die gebruikers se om handel te dryf. aanbeveling: Die makelaars wat die beste sal doen op Facebook sal al 5 taktiek gebruik van beide bladsye en programme (ons sal nie Facebook Aansoeke in hierdie artikel bespreek) in diens. Seine kan besoekers te ry na 'n verhandelingsplatform, waar hulle gevra word vir kontakbesonderhede, interaksie vir PR reputasie bestuur asook omskakeling, Navorsing kommentaar en Mark data gebeure kan verkeer na 'n publikasie terrein waar die gebruiker verder bemark kan word om. Laastens kan aankondigings dien as 'n doeltreffende PR instrument. As saam in diens kan die makelaar ten volle gebruik aandag hul besoekers te maak. 'N oorsig van makelaar Facebook bladsye, hul volgelinge en hoofdoel die rekeninge "word hieronder getoon. Gryp jou nuutste uitgawe van die verslag Forex magnate Retail Forex Nywerheid.


No comments:

Post a Comment